„Már a név önmagában is messze kalauzol a fantázia tengerén. RUHA-SZIGET.”
Mi köt össze két fiatal édesanyát 1400 km távolságból? A gyerekek, a divat és az empátia. Mi nők ilyenek vagyunk, szívesen beszélgetünk, osztjuk meg gondolatainkat és a ha mindezt egy kellemes kávé mellett tehetjük meg, a határ a csillagos ég!
Engedjétek meg hogy ebben a blogbejegyzésben bemuthassam nektek Andreát, a Ruha-szigetről, aki csakúgy mint sokan mások remekül ötvözi édesanyai és üzleti mivoltját. Tartsatok velünk egy capuccino erejéig!
Már a név önmagában is messze kalauzol a fantázia tengerén. RUHA-SZIGET.
A kezdet kezdete. Hol és mikor született tevékenységetek?
Andrea: Bár megyeszékhelyen élünk, mégis nagy bajba kerültünk, amikor kisbabánknak kerestünk babaruhákat, babaholmikat. Egy pár bodyért vagy tipegőért is le kellett járnom a lábam, ha nem valami silány kínai minőségbe akartam öltöztetni a gyermekem. Ráadásul ez télen, amikor hóember módjára, már mozogni is alig bírunk a sok ruhától, egy kisbabával nem leányálom boltról boltra járni. Bent izzasztó meleg van és kezdődhet a kicipzározom-kipatentolom móka, csakhogy pár percig nyűszögésmentesen tudjak sietve válogatni a babaruhák közül. Webshopunkkal az igényes anyukák életét szerettük volna megkönnyíteni.
Gyerekek. Miért pont nekik ajánljátok szebbnél-szebb holmiijaitokat?
Andrea: Ezt még magyaráznom kell? Még egy férfiember is azonnal beleszeret a csöppnyi rugdalózókba, falatnyi fodros szoknyákba. Ezért is vezetjük ketten, Tamással a Ruha-szigetet.
Milyen korosztályról gondoskodtok?
Andrea: Újszülött kortól a 8-10 éves korosztályig. Tapasztalataink szerint a nagyobb gyermekek már szeretnek önmaguk válogatni, esetleg próbálgatni, ők már jobban kezükbe veszik a saját dolgaikat.
Újat vagy használtat? Milyen személyes tapasztalatod van a másodkézből vásárolt ruhácskákat illetően?
Andrea: Személy szerint szívesen járatom gyermekeim minőségi használtruhába. A külföldi gyerekruhák mintha egy fantáziavilágból érkeztek volna: finom kis részletek, cuki rátétminták, hímzések. Persze megértjük a különböző vásárlási szokásokat, ezért az új gyerekruha részlegünkön is nagy változás volt az utóbbi fél évben. A skandináv babaruhákkal bővült termékpalettánk, igazi kuriózumot hozunk el a magyar anyukák elé.
Marksspenser, Next , Disney, Gap. Milyen szempontok vezérelnek benneteket partnereitek megválasztásakor?
Andrea: Első szempont a minőség és a jól ismert, itthon az anyukák körében is méltán közkedvelt -és hozzáteszem- megbízható angol divatmárkák. Ruha-sziget számára külön válogatnak angol gyerekruhákból, melyből még mi is szortírozunk, ha nem éri el az általunk kitűzött minőségi mércét. Inkább legyenek hiányméreteink (amit időnként fel is rónak nekünk az anyukák J ), mint feldúsítsuk gyengébb minőséggel az eddigi különleges árukészletünket.
Webshop – a jövő shoppingja online. Hogy látod a magyar édesanyák viszonyulást ehhez a vásárlási módhoz?
Andrea: A mai generáció már egy játszóterezés közben lebonyolítja a shoppingolást, online. Sőt, nem egy, nem kettő kedves nagymama vásárlónk is van, akik hálásak azért, hogy segítünk unokájuknak a ruhaválasztásban és tisztán, illatosan érkező csomagot adhatnak át szeretteiknek.
Milyen egyéb szolgáltatásokkal kényeztetitek kedves vásárlóitokat?
Andrea: Nem véletlenül fejlesztettük bele a webshopba a kosár mentési opciót. Tudjuk, hogy az anyukák szeretnek ráérősen válogatni, többször összevetni a ruhácskák méretét az otthonival, ezt egy gombnyomással megtehetik Ruha-szigeten. Ezenfelül a közvetlenebb kapcsolat kialakítása végett egy blogot is vezetünk, melyben – talán a gyerekruha webáruházak közül egyedülálló módon- személyes élményeinket is megosztjuk segítve ezzel a kezdő kismamákat, és persze sok olyan témát taglalunk mely egy modern nőt érdekelhet.
http://www.ruha-sziget.hu
Copyright © 2014 GYEREKVILÁG Minden jog fenntartva
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: